Terug naar startpagina
Overigen
27
Gebruik persoonsgegevens
18
BCO
Deze klachten gingen over kwaliteit, de omgang en het contact met de huisarts.
23
De meeste klachten gingen over het inplannen van afspraken. Overige klachten gingen over kwaliteit, de omgang, advies, vaccinatiestrategie, afspraken (afzeggen en onjuist), locatie en registratiebewijzen.
100
Vaccinatie
Deze klachten gingen over kwaliteit, de omgang, complicatie afname, wachttijd teststraat, inplannen afspraak, testuitslag en locatie.
75
Testen
243
Totaal aantal geregistreerde klachten
Maar kregen ook veel complimenten en attenties:
Bij presteren onder grote druk houd je niet iedereen tevreden. We behandelde de volgende klachten:
klachten en complimenten









Samen kregen wij corona onder controle!
De bijdrage van GGD West-Brabant aan de (preventieve) bestrijding van de coronapandemie raakt de organisatie diep in de gehele bedrijfsvoering. Want hoe lever je topkwaliteit tijdens een pandemie van deze omvang? We deden het door samen het onmogelijke, mogelijk te maken!
