Overigen

20

Gebruik persoonsgegevens

16

BCO

Deze klachten gingen over kwaliteit, de omgang en het contact met de huisarts.

18

De meeste klachten gingen over het inplannen van afspraken. Overige klachten gingen over kwaliteit, de omgang, advies, vaccinatiestrategie, afspraken (afzeggen en onjuist), locatie en registratiebewijzen.

76

Vaccinatie

Deze klachten gingen over kwaliteit, de omgang, complicatie afname, wachttijd teststraat, inplannen afspraak, testuitslag en locatie.

71

Testen

201

Totaal aantal geregistreerde klachten

Maar ook veel complimenten en attenties:

Bij presteren onder grote druk houd je niet iedereen tevreden. We behandelde de volgende klachten:

klachten en complimenten

Samen kregen wij corona onder controle!

De bijdrage van GGD West-Brabant aan de (preventieve) bestrijding van de coronapandemie raakt de organisatie diep in de gehele bedrijfsvoering. Want hoe lever je topkwaliteit tijdens een pandemie van deze omvang? We deden het door samen het onmogelijke, mogelijk te maken!